Opis forum
Administrator
Oto wiadomosc jaka otrzymalem od Pani mgr (prezentacje przesle jutro na @)
Witam serdecznie,
Zgodnie z naszymi ustaleniami przesyłam Państwu prezentację (format PDF). Wszystkie informacje, które zawarłam w prezentacji znajdziecie w podanej literaturze.
Na kolokwium obowiązuje poniższa literatura obowiązkowa oraz wybrane przez Was teksty, które wykorzystaliście do przygotowania wystąpień. Przypominam, że na Wasze wystąpienia przeznaczamy 2 kolejne spotkania, a na ostatnich zajęciach odbędzie się zaliczenie w formie testu oraz wpisy do indeksów.
Jak wspominałam na zajęciach, warunkami uzyskania zaliczenia i wpisu są:
1. obecność na zajęciach,
2. aktywne uczestnictwo,
3. uzyskanie pozytywnej oceny z testu (50% +1),
4. prezentacja wybranego tematu.
Osoby, które były nieobecne na zajęciach proszę o kontakt. Niestety będą Państwo musieli ponieść pewne konsekwencje (opuszczone 2 zajęcia!). Sprawę nieobecności należy uregulować jak najszybciej, ponieważ Ci z Was, którzy tego nie uczynią, nie otrzymają wpisów do indeksu. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Literatura obowiązkowa:
Ekokulturowy model uwarunkowań psychiki, [w:] Kulturowe ramy zachowań społecznych, Paweł Boski, PWN, Warszawa 2009, s. 52-85, s. 41-45
Antropologia społeczna, Chris Hann, Kraków 2008, s.1-48,s. 161-202
Obie książki dostępne są w naszej czytelni i wypożyczalni na Szamarzewie.
Poniżej lista książek dla osób zainteresowanych literaturą nieobowiązkową, w których znajdziecie odpowiedzi na przeróżne pytania nękające ludzkość, np. co determinuje korupcję, jak działają i jakimi strategiami kierują się największe gospodarki świata, jakie są społeczne i jednostkowe skutki neoliberalizmu, dlaczego Hitler i jego teoria nazizmu zaistniały… oraz wiele, wiele innych, równie interesujących debat. Na szczególną uwagę pedagogów zasługuje książka pt. Neoliberalne uwikłania edukacji.
Literatura dla ‘zainteresowanych trochę bardziej’, nieobowiązkowa:
Harrison L. E., Huntington S. P. (red), Kultura ma znaczenie, 2003
Bruner J., Kultura edukacji, Kraków 2006
Hampden-Turner Ch., Trompenaars A., Siedem kultur kapitalizmu, Kraków 2000
Potulicka E., Rutkowiak J., Neoliberalne uwikłania edukacji, Kraków 2010
Miller A., Zniewolone dzieciństwo,
Kierując do mnie korespondencję bardzo proszę w temacie @ wpisywać kolejno: nr grupy, specjalność, nazwisko i imię, natomiast dopiero w treści @ Wasze prośby. Z góry Wam dziękuję.
Każdą prezentację będę oceniać indywidualnie biorąc pod uwagę Wasze oceny także. Ocena końcowa z przedmiotu będzie więc średnią z wystąpienia oraz kolokwium. Grupy, które wyróżnią się szczególnie otrzymają zaliczenie na podstawie prezentacji (ocena z prezentacji będzie oceną końcową). Na prezentacje macie Państwo około 20 minut.
Pozdrawiam,
Offline
Użytkownik
czy tylko mi się zdaje, że tę kobietę porypało?? ;/ szkoda, że nie dała znać w piątek o 22 ;/
Offline
Użytkownik
Może jestem głupi, ale nie rozumiem.....
Teraz mamy przecież aż trzy jednostki każda po 1,5 godziny....
Dotychczas mieliśmy jedną jednostkę (1.5 godziny)...
Ten niby test kiedy ma więc być??? 13 lutego tak??
Offline
Chwila,czy na tych zajęciach, na których byłam, dostaliśmy tematy do prezentacji i kolokwium nie miało być-prawda?Cóż,chyba nie ogarniam coraz bardziej.
Offline
Użytkownik
no kolokwium nie miało być jeśli zrobimy super prezentację czyli pewnie na 5 bez zastrzeżeń tak mówiła także trzeba się postarać
Offline
Mam nadzieję,że jeszcze przed prezentacją nie zmieniła zdania....
Offline
Użytkownik
może tej kobiecie się coś pomieszało i zapomniała, że nasza grupa miała z nią tylko jedne zajęcia i póki co o tym czy kolokwium będzie czy też nie mają zadecydować nasze prezentacje.. no chyba, że ona z góry zakłada, że będziemy kiepscy ;/
Offline
Użytkownik
moim zdaniem ona i tak zrobi to kolokwium, skoro z góry zakłada, że ono będzie bo prezentacje mogą być nieudane. a zrobi je teraz, na ostatnich zajęciach a tego 13 lutego da wpisy co najwyżej, sama to napisała. bo może jej nie będzie i dlatego chce teraz wszystko załatwić ;/
Offline
Nie no bez jaj...to koło i prezentacja?chora jest? ciekawe kiedy mamy jeszcze znaleźć czas na naukę antropologii..szlag!
Offline
Użytkownik
no jak to kiedy.. w autobusie, w tramwaju, w domu gdy jesz śniadanie, w toalecie- każdą wolną chwilę poświęć antropologii! a nie tak bez sensu czas tracić na jakimś odpoczynku czy przygotowaniu do czegoś innego..
Offline
Użytkownik
u mojej koleżanki wszyscy zaliczyli prezentacje więc spokojnie bez nerwów
Offline
Madziu,my się bardziej martwimy czy będą na tyle dobre,żeby kolokwium nam odpuściła... ;/
Offline